Countdown

90 DAGAR KVAR TILL THAILAND, i can´t wait... Olivia kommer ner i januari till Koh Lanta så vi får några dagar tillsammans innan hon ska vidare till phi phi. Åker ner i December med direkt flyg, Thai Airways och kommer inte hem för ens i mitten av januari. JAG LÄNGTAR SÅ! 
jag saknar att stiga upp på morgonen och mötas av varm luft, ta en promenad på stranden innan frukosten, bada på förmiddagen och vila på eftermiddagen, äta middag på en resturang med god mat, och sen ta en tuk tuk in till staden och shoppa, och fram emot kvällen slår man sig ner i en solstol vid en strandbar och beställer en lemon juice eller en coconut shake och kollar på fire show, och vart man än går möts man av leenden och hjälpsamma människor. åh vad jag längtar
 utsikt från piren

Kommentarer
Postat av: louise

jag har faktiskt ingen aning om vart vi ska vara men vi ska på lite olika ställen. phuket, koh lanta oså tror jag:)

2009-10-30 @ 13:43:44
URL: http://loouiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0