friday

hejhej bloggen, kom hem för ca 1 timme sen och är skittrött men vill endå inte gå och lägga mig, så då kan jag lika gärna skriva lite här. efter skolan åkte jag frida, linnea och amanda till skärholmen och kollade kläder sen åkte jag och linnea hem till mig och åt och sen åkte vi till frida. Där var några små kaxiga fjortisar på 12 år som försökte komma in i porten men amanda körde iväg dom. vid halv tio mötte vi pernilla i lilje och drog till hennes kompisar i sätra och stannade där en stund innan vi var tvugna att åka tebax. sen satt jag frida johanna alice amanda och lisa hemma hos frida och kollade på vänner och OC till typ halv 2. imorrn ska vi typ vara hemma hos pernilla, hennes föräldrar är borta över helgen:)
god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0