summer oh 9

nu är det ju Sommarlov som dom flesta säkert vet, jag har mest spenderat mina dagar i sängen. gått upp sådär vid 5, duschat, fixat mig och sen dragit ut med mina underbara vänner. stannat hemma när det vart fest, jag vet inte vad det är med mig, förut var jag alltid taggad på att supa och gå på fest, och ta en shot sådär på lunchrasten. men nu känner jag mig jätte otaggad, vill bara sova haha. men jaja sommarlovet är långt, intalar jag mig själv, och om två veckor drar jag till skåne med tjejerna, och då jävlar ska det röjas, då ska vi visa att vi är 08:or! nejmen, man är ju inte rädd att skämma ut sig när man är på okänd ort. jaja nu ska jag träna, klockan 1. 
hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0