pellas-maria

kom just på min frustration över min gamla svenska lärare pellas-maria. bara namnet säger ju att något inte står rätt till.
hon måste nog vara den allra sämsta lärare jag haft, nånsin. hon tror att vi lever i 1800 talet, på den svenska landsbygden, gärna på hennes gård pellas-gården i småland. döv är hon också, ropar man på henne tar det minst 30 sekunder innan hon reagerar. och förmågan att kompromissa, det är något denna kvinna saknar, vet inte hur många gånger jag stått och bölat/skrattat av frustration över att hon inte lyssnar och bara säger: det kommer bli bra osv.  var bara tvungen att skriva av mig om denna gräsliga kvinna. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0