bad hair day

tjena bloggen!
idag har jag varit i skärholmen med frida, johanna, amanda, lisa och jackie. jag köpte blekningsmedel och hårfärg för jag skulle försöka färga tillbaka till min vanliga hårfärg- men det gick inte så bra.. två stycken förpackningar med hårfärg räckte inte till halva mitt hår. så därför blev det ingen utgång för mig ikväll. mitt hår är nämligen brand-oranget i hårbotten sen är det en salig blandning av brunt, rött och blont i resten. mormor har fått i uppdrag att åka till HM och köpa 4 stycken bleknings förpackningar till, för jag går inte ut med detta hår. väldigt synd, såg fram emot kvällen, vi skulle typ till pernilla på fest eller något, men det blev hemma kväll för moi.
men nu börjar filmen..! pusss


Kommentarer
Postat av: L;

Du missa inte mycket snygging<3

2009-04-19 @ 01:08:01
Postat av: fanny

okej vilken tur<3 är det lisa eller?:)

2009-04-20 @ 00:24:50
URL: http://ffanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0